äntligen framme.

På några timmar har det hänt en massa saker.
jag går upp till bussen , väntar på bussen och märker att den är försen , när den kommer står det 20 personer och väntar på bussen vid busshållplatsen jag stog på.
Hela bussen var smällfull så vi fick stå upp.

Tio skulle mitt tåg gå , 10 i 10 var bussen inne , jag skulle också fylla på mitt ''resekort'' och ser att kön tillpressbbyrån är ENORM , och jag tänkte att på 10 minuter hinner jag INGET !
Men ja lyckades , sen springer jag till tåget som helt plötsligt är fem minuter sent men kommer inte fören 10 över.
När jag är framme i halmstad skulle jag gå SNABBT som attan till bussen , och när jag står vi övergångstället ser jag hur bussen kommer , jag inbillar mig att det är 314 men nä , det var 324 , men jag springer och vinkar så busschaffisen ska se mig och tillslut sitter jag på bussen.

Men har ingen aning om vart jag ska hoppa av så ringer Rasmus och frågar och han sa att jag skulle hoppa av där.
Sen gick jag upp till Rasmus , mina händer kunde jag inte röra och tårna gjorde ont och jag kände hur svullet mitt ansikte var !

Nu är jag framme !
På två timmar har detta hänt , herregud!





Rätt så tråkigt har jag det ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0