bäästis har åkt!

Nu har Alula åkt hem !
& jag vet inte vad jag ska göra.
Vill ju åka till in till kungsbacka och få dom sista julklapparna fixade , men det orkar jag inte heller.


Har konfa läsning ikväll.
Måste dit , men känner mig inte så pepp på det , men m-å-s-t-e !
Imorgon åker jag till Rasmus och kommer hem på torsdag och då kanske kanske kanske jag hinner fixa lite saker , hoppas det!

Förlåt att det aldrig kommer upp bilder här , men har älsklings  mobil och har inte överföringsladden till datorn till den och någon kamera har jag inte heller.
Men hittde faktiskt en idag som jag är rätt sugen på , skit bra pris också !
Ska ta ett snack med mammi om det !


Kameran , ser rätt bra ut , huh ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0