Känner bara för att skriva av mig lite !
Det kan faktiskt behövas ibland !



Rasmus Daniel Mårtensson.

Vad hade jag påriktigt gjort utan dig ?
Jag låg och tänkte härrom dagen och tänkte på hur mitt liv idag hade sett ut om jag inte hade haft dig, men så kom jag på att jag vill inte ens tänka så. Om jag inte hade skrivit till dig på bilddagboken den kvällen , så hade jag nog aldrig mått såhär bra!
Hade jag aldrig pratat med dig hos Robin , hade jag aldrig varit den jag är nu!

Du fick mitt liv att göra en vända, det vände mot det fantastiska hållet.
Sagodrömmen.

Jag kom till skolan , med världens största leende , hade fått första bilden på dig som jag hade som bakgrundsbild.
Jag var lycklig redan då !

Helgen innan vi skulle träffas var du i Kragared med din familj , jag saknade dig så det sved , jag bara gick och väntade på den där dagen , den måndagen , måndagen den 22 februari!
Dagen vi träffades svävade jag på moln , redan då visste jag att du var den enda för mig - den rätta !
Jag var säker på vad jag kände men jag visste inte vad du kände för mig, men jag visste att jag var kär i dig och att du var den rätta för mig !

Känslan när du pussade mig , känslan när du höll min hand , känslan när du kollade på mig , hela jag bara strålade!

Jag vill leva resten av mitt liv med dig , hade jag inte vetat och känt att det skulle vara så , hade jag aldrig sagt det , jag vill skaffa barn med dig , kanske inte nu , men om flera år !
Jag vill spendera varenda minut av mitt liv med dig!
Jag vill somna jämte dig varje natt , känna ditt hjärta slå , känna dina armar om mig!
Jag vill flytta ihop med dig!
Med andra ord , jag vill dela resten av mitt liv med dig !

Tänk att det har varit du och jag i 10 månader nu, det är 2 månader till 1 år , kan du fatta det ? Jag vet inte riktigt om jag har fattat det !!

Vet inte ens om du eller någon orkar läsa , men jag vill bara säga att jag älskar dig min älskade !
Det blev vi , det är vi , det kommer förbli vi ! ♥♥♥♥♥


Jag älskar bilden något så innerligt !
Gudarna ska veta att det är dig jag älskar och jag skulle aldrig kunna göra något dumt mot dig eller såra dig !
Jag stöttar dig i alla väder och jag står alltid på din sida , även om du mördar någon , du har alltid min röst på din sida !
Om någon gör något mot dig , då får dom  med mig och göra.
Visst , jämte dig , är jag en myra , jämte alla dina kompisar är jag säkert en myra , men den som någon gång rör dig , ska jag slå dubbelt ! 
Olivia Athena Johnson Engström ♥ Rasmus Daniel Mårtensson 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0