förlåt att jag aldrig sagt förlåt.

tjooo !
har försökt få igång blogg på min mobil , men det funkar inte , så jag har liite anledning att det inte funkar att blogga.
är sur på min mobil också.
jag hatar den - pratar man i telefon , lägger den på eller trycker in en massa knappar , ibland hänger den sig och ibland kan touchen sluta fungera , touch mobil utan touch , bra mobil tycker jag !
och så tänkte jag att jag kunde byta mobil till någon gammal hemma , men nähä , alla är låsta till tre och jag har telia. där sprack den idén.

jag ska nog allt hitta någon mobil , nej ursh vad jag saknar min gamla , var jag tvungen att göra sönder den , fan fan fan också!
gör ALDRIG något ni vet att ni kommer sakna senare , för det var jag dum nog och gjorde , idiot olivia !




jag saknar min gamla mobil , fan så dum jag är som förstör grejer , hade jag inte pajjat den hade jag haft den nu och inte behövt ha en skit touch mobil , köp ALDRIG touch mobil om ni nu inte ska köpa Iphone , för alla andra är piss , iallafall xperia x10 mini pro.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0