Har endå inget bättre för mig !

Lägger upp bilder på det jag fick, mycket roligare !


Mjukis dress av mamma !
Halsbandet på bilden är ifrån min födelsedag , det fick jag av Rasmus , så ooootroligt fint!

Nog dom skönaste tofflorna jag fått !
Av mormor och morfar !

Grön (!!!!) mascara och jättefint fräsch läppstift av mamma !

Biokort av Jans föräldrar !

Presentkort av Rasmus familj !

Armband av Älskling !

Halsband av Jan!

Sjukt fin tröja av mamma !

VÄLDIGT anorlunda kjol , men fett cooool , av mamma !

Bok , tydligen jätte bra , av mamma !

200 kronor och trisslott av min moster och hennes sambo !

Beyonce's parfym, underbar , av mamma  !

Tröja av mamma , lite rosare i verkligheten!

Lite smått & gott av Ian och Otto!

Spakitt av min söta bror !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0