Hej igen ! :)

Sitter just för tillfället i sängen med datorn !
Har möblerat om på mitt rum och plockat upp där , såg ut som en svinstia rent ut sagt , ser alltid ut så , nej jag skojade bara ! :)

Fredagen : I fredags fyllde jag äntligen 14 år , känns dock väldigt litet men endå ett år äldre.
Vi slutade skolan 12 och sen åkte jag till mormor och morfar , när jag hade kommit dit fick jag reda på att tågen till Kungsbacka var inställda i flera timmar , så jag blev jätte besviken och trodde inte Rasmus skulle hinna hit !
Men visst kom han , lika glad som vanligt !
På kvällen åkte vi in till Hard Rock Cafe och åt , jag fattade inte varför vi hade tt bord för 9 personer , men mamma sa att det var för att det var fredag och mycket människor och ifall allt skulle bli upptaget fanns det plats här!
Jag köpte det , totalt !
Några minuter kommer mormor och morfar in på resturangen , jätte glada , jag blev väldigt förvånad och gud vad glad jag blev !
Men det fanns fortfarande 2 platser kvar.
Efter en stund kommer Katarina och Mattias in på resturangen ( min moster och hennes sambo )
Ååh , dagen blev riktigt bra !

Nu väntar jag på Alula , hon ska sova här inatt och imorgon ska jag till mormor och morfar och klä granen , sen på Tisdag åker jag till Halmstad.
Underbart ! :D


ursäkta korset där bakom , fick det på konfirmationen och mamma skojade med mig och satte det över sängen , haha ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0