jag hatar att vara förkyld.

Godmorgon.
Jag fullständigt hatar att vara förkyld , hela huvudet dunkar , näsan rinner , halsen svider, bihålerna gör ont.
J*vla förkyldning.

Det finns medicin för varenda sjukdom , förutom en helt vanlig förkyldning - jag ska fanimej uppfinna det!

I alla fall ska jag nog snart upp och äta frukost och sen ska jag nog börja packa grejer till mamma , pappa åker ut på båten imorgon så jag och Hugo ska sova hos mamma i en månad nu.

Segt att han inte är hemma över jul och nyår och inte min födelsedag.
Men man får ta det , livet är inte alltid lätt.

Nej nu kurrar magen , jag måste äta något.

UPDATE : detta skulle varit upplagt imorse.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0