Min första kärlek.

Min första kärlek.

Min första ''riktiga'' kärlek är ju faktiskt Rasmus.♥
Men om man ska tänka tillbaka ( oj , det blir långt tillbaka ) på dom gamla jag har haft så hette han nog , hum , Daniel ?! om inte jag minns fel , det var den absolut första , och han kanske jag var tillsammans med i 2 dagar , sen i 4:an blev jag tillsammans med en kille som hette Carl , vi var nog ihop i 4 månader , eller något sånt där , fast vi pratade aldrig, kanske ibland i skolan.
Kul att vara ihop och inte ens prata ! Känns som om jag verkligen lyckades där !

Men sen har jag nog haft ett antal killar , när jag var MINDRE .
Men Daniel var den allra första , tror till och med jag var tillsammans med två samtidigt då (?) , jag hade precis börjat skolan , okej ? ;)

Det är faktiskt väldigt roligt att tänka tillbaka på gamla minnen , typ som när man började skolan och hade ''dom där'' killarna man var jätte kär i .

Kom även på det nu , när jag gick i tvåan var jag dunder kär i en kille som hette Adam , han gick dock i trean så han var ju lite coolare än mig då ju , men idag när jag kollade i skolkatalogen blev jag helt stum , hur kunde jag tycka han var snygg liksom , han såg mer ut som en fågelskrämma än en snygg kille.

Killar , killar killar.
Jag säger som mamma sa när jag var liten '' är ditt liv bara killar Olivia ? Du kanske borde koncentrera dig på något annat än bara det ''
Det stämde nog faktiskt ganska bra in på mitt lilla liv. :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0