Mina föräldrar.

Mina föräldar.

Vad ska man skriva här då ?

Min mamma heter Anna och är 39 år , min pappa heter Morgan och är 42 år.
Min mamma och pappa är skilda , dsv dom bor inte längre med varandra.

Mamma har en ny kille som heter Jan , mamma och Jan bor tillsammans i ett hus i Onsala som är ca 600 kvadratmeter stort.

Pappa bor kvar i vårat gamla hus i Kungsbacka , som för mesta delen står tomt , eftersom min pappa jobbar till sjöss.
Han är kock på en båt som heter Tor Wiking ( tror jag ) , som har sin ''hemma'' kaj i Aberdeen i Skottland.
Dom är ute en månad och reser , sen kommer han hem och är hemma en månad , sen åker han ut osv.

Min mamma jobbar som Biståndshandläggare i Kungsbacka , hon jobbar där för ''vårplanerings teamet'' , på dagarna åker hon till Varbergs sjukhus för att göra så ''gamla'' kan åka hem från sjukhuset , eller åka tilläldreboendet där dom bor.

Min pappa är uppvuxen i Mölndal där han bodde ett tag , han bytte skolor jätte ofta när han var liten ( så som jag har fattat det ) , han har även bott i Björketorp också , kan faktiskt inte säga vad det ligger för det vet jag inte ritkigt.

Mamma är uppvuxen i Malevik ( Kullavik / Särö ) där hon bodde ända tills hon flyttade hemifrån , min mormor och morfar bor kvar i huset än idag.
Mamma gick på Bukärrs skolan (?).
Hennes allra bästa vän , som hon fortfarande är bästavän med idag heter Anna Andersson fd. Johansson.

Nu kommer jag inte på något mer , men hur intressant var detta egentligen.
Ja , nu vet ni lite om mina föräldrar också.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Abbans mamma gick i Bukärrsskolan. Hon är nummer två i syskonskaran

2010-12-11 @ 18:54:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0