Mina syskon !

Mina syskon !

Jag har en hel bror som heter Hugo , men också två ''bonus'' bröder som heter Ian och Otto.
Alla vi tre kommer väldigt bra överrens.

Jag och Hugo bråkade väldigt ofta förut och jag ville bara att han skulle försvinna.
Men idag , vet jag inte vad jag skulle gjort utan Hugo , han är mitt allt !
Utan han varje morgon kanske jag aldrig hade klarat allt.
Allt med mamma och pappa , med farmor , min fasters död , bråken med mamma och pappa , i princip allt !

Hugo är idag 10 år , stor kille nu ;)
Det allra bästa med honom är att han ALDRIG ger upp.
Han kämpar in till det allra sista , det gör han alltid , så många gånger jag har tryckt ner honom och så många gånger jag har skrikit saker som jag inte kan nämna nu för då känner jag mig så dum och börjar gråta!
Vi hade precis köpt ny teve och Hugo satt och spelade Wii , och han tappade kontrollen rakt in i teven och teven gick sönder , han hann inte reagera , inte jag heller , men det ända jag sa var '' är du dum i huvudet eller , vad fan gör du ?!''
Jag har aldrig sett Hugo gråta så mycket och jag kände mig så dum.
Utskällningen jag fick , var rätt åt mig !

Han gav aldrig upp , han började nästan aldrig gråta.
Men den gången han slog till mig när jag slängde ur mig en massa saker till honom , då tänkte jag '' va fan håller jag på med ?!''

Gångerna han har kommit in till mig och frågat '' får jag sova hos dig?'' , eller när farmor hade dött och jag inte sov själv på ETT HELT ÅR , jag har än idag sov problem , men då fick jag sova hos honom.
Helt enkelt ,
JAG ÄLSKAR MIN BROR , ÖVER ALLT ANNAT !


Tack för att du är du ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0