Morning.

Hejsan.
Nu ska jag idag skriva om min tro , ni vet listan jag la ut.

Min tro.

Jag har faktiskt ingen speciell tro , jag tror varken på Gud eller Jesus , eller Buddah eller någon annan.
Jag vet inte varför riktigt , men när jag var liten trodde jag på Gud , men jag har ALDRIG gått på gudstjänster och sånt , förutom dop , begravningar osv.
Men nu när jag blev lite äldre gled ''gud'' saken ifrån mig , visst jag står i svenska kyrkan , men jag tror faktiskt inte på gud.

Just för tillfället konfimerar jag mig , eller går och läser och ah , gör det man gör då.
Jag tycker det är otroligt roligt , men jag tror fortfarande inte på Gud, och jag är så mycket som säker på att jag faktiskt inte kommer tro på honom efter detta heller.

Jag vill faktiskt inte vara en sån som går i kyrkan och ber , inget illa menat mot dom som faktiskt gör detta, men det är bara min åsikt.

Så , nu har ni fått veta min tro också.

Godmorgon på er föresten , som ni kanske märker är jag hemma ännu en dag , nej nu går jag till skolan imorgon!
Ska ut och äta frukost snart.
Känner att ett hus på 600 kvadratmeter är en aning stort för bara mig när jag är ensam hemma , jo det är det !

Kommentarer
Postat av: Karinmormor

Man sitter inte o ber hela tiden mycket sång.Du skulle följa med till Kullaviks kyrkan är liten och inte byggd som en vaanlig kyrka

2010-12-18 @ 16:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0