nobody said it was easy

23 saker du inte visste om mig

♥Jag är aldrig svartsjuk , jag litar på att Rasmus inte gör något när jag inte är med honom
♥Jag tycker det är bajs med distansförhållanden , men samtidigt som känslan när man träffas är obeskrivlig.
♥ Jag har ingen fobi.
♥Jag känner mig mer hemma i Halmstad än i Kungsbacka.
♥Jag kan inte äta mackor utan att vika dom
♥Jag HATAR sötlakrits.
♥Jag är väldigt social så har lätt för att få nya vänner
♥Jag o Rasmus har snart varit tillsammans i 1 år.
♥ Jag har extremt livlig fantasi.
♥Jag tror inte på något (gud etc.)
♥Jag har perioder där mamma är bättre än pappa och tvärt om.
♥Jag är INGEN sportmänniska.
♥Jag är näst intill hypokondriker.
♥Utan mobilen , datorn eller teven skulle jag typ inte fungera.
♥Jag är en statsmänniska , ingen skogsmänniska.
♥Jag har alltid velat veta hur andra ser mig ( med andras ögon )
♥Jag kan alltid hitta fel på mig själv , idag tex tyckte jag min näsa var sne (?)
♥Jag gråter väldigt lätt , jag är känslig men ändå sjukt stark.
♥Jag har verkligen INGET tålamod !
♥Jag är väldigt lätt att prata med , när det gäller allt.
♥Kompisar som skryter , tror dom är något , är bitchiga , försöker ta ens pojkvän , tål jag inte
♥Jag kommer flytta hemifrån så fort som det bara går och jag kommer definitv inte gå i skola i Göteborg eller i Kungsbacka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0