nyyyyyååårrrr!

Hejsan !

Orkar igentligen inte uppdatera när jag är med Rasmus men han och min bror spelar Call of Duty - Black Ops  så jag passar på att göra det jag känner för.

Igår var jag och Rasmus på kungsmässan och skulle leta efter något idag till nyår , jag hittade en jätte fin topp på gina tricot och sen köpte jag svarta leggings också.
Fick 300 kronor på ett present kort av Rasmus mamma och pappa i julklapp !

Klockan är snart 12 och jag och korven måste duscha och göra oss iordning , klockan 6 ska vi iväg, men 4 kommer mammas kompis och hennes man , och då känner jag att jag ändå måste vara färdig , sen ska jag och Rasmus gå dit bort så det blir lite tricky att hitta ett sätt att lösa allting på , men jag måste iallafall städa rummet.

Lägger upp massa bilder imorgon.
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0