Presentera mig själv.

Nu var det dags att börja köra igång med listan.

Jag heter Olivia Athena Johnson Engström , jag är 13 år , fyller 14 om en vecka.
Jag har en bror som heter Hugo och två bonus syskon som heter Ian och Otto.
Min mamma heter Anna och min Pappa heter Morgan.
Jag har nuförtiden skilda föräldrar och det funkar ganska så okej , med tanke på att min pappa är kock och jobbar på en båt halva året.
Jag bor i Onsala och Kungsbacka Centrum.
Mina ALLRA bästa vänner är Alula Byrne och Felicia Jantuah Sund , det är dom två jag aldrig skulle klara mig utan.
Jag har även det mest underbara pojkvännen som finns , Rasmus Mårtensson , som bor i Halmstad , alltså 11 mil ifrån mig.
Varje helg pendlar vi med tåg mellan varandra , någon helg är vi hos honom och någon helg här , men varje helg träffas vi.
Tror att kompisarna är rätt piss of på mig just nu , för jag är borta hela tiden , men sånt är livet.
Jag kan inte göra mycket mer.
(I) han är 15 år , fyller 16 i februari , så han är alltså , ett år 10 månader och 12 dagar äldre än mig om vi ska vara exakta , det är bara säga två år äldre , för det är det typ.

Vad mer kan jag berätta ?

Jag är en människa som aldrig kan hålla det rent om mig , jag kan städa mitt rum i 3 timmar och då blänker det och jag är jätte stolt , sen dagen efter ligger det kläder igen på golvet , jag fattar inte hur jag lyckas.
Jag är 173 cm lång och har 39/40 i sko stl.
Jag brukar säga att jag har 3 hem , för det har jag ungefär , men jag vet aldrig vilket som är mitt riktiga hem , mamma pappa eller Rasmus ?

Nu kommer jag inte på något mer , ni får gärna skicka en kommentar så lovar jag att svara.



Kommentarer
Postat av: felicia

älskade, älskade olivia.

du är det bästa som finns.

2010-12-09 @ 11:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0