så trött på mig själv.

jag är så trött på mig själv , bara mig själv , ingen annan , bara mig själv.
jag hjälper ALDRIG till , jag bara säger ''jag ska'' , jag lyfter aldrig min feta röv och gör något.
jag bara säger '' jag gör det sen , eller jag fixar det , jag LOVAR'' till och med jag lovar kommer med i bilden , men det händer aldrig.
vet ni vad ?
igår stog jag och gjorde dipp och sen tappade jag ut lite dipp (pulvret) på golvet , och pappa sa till mig TRE gånger att jag skulle städa upp och jag ba , jajaja , jag fixar det , men först idag fixade jag det.
pappa har slutat plocka upp efter mig för han orkar inte , jag orkar egentligen inte heller.

idag  när jag lös med lampan upp i taket , ja då såg jag spindelväv , SPINDELVÄV i mitt tak , fatta vad äckligt!
jag känner mig så ... äcklig , som aldrig gör något , jag bara flyger fram och tillbaka mellan tre hus !
ja , faktiskt , TRE hus, mammas hus , pappas hus , Rasmus hus!
hos rasmus hjälper jag till flitigt och försöker hjälpa till så mycket jag bara kan , hemma skiter jag fullständigt i det.
hos mamma är det lite bättre men hos pappa är det verkligen skit dåligt.
du kan hitta grejer överallt , skor , smycken , kläder , vantar , mössa , halsduk , jacka , allt !

sen är jag sån som aldrig orkar plocka upp efter mig , jag menar väskor, det atr mig 2 dagar att plocka upp en väska jag hade i helgen.
och det värsta är att jag har blivit bättre , kan ni fatta , sen jag träffade rasmus har jag blivit bättre , jag är sämst!

jag vet inte vad det är med mig .
jag tänker dagligen '' vad skönt det skulle vara med en egen lägenhet '' eller '' jag vill ha en egen lägenhet , lite längre bort''
men hur kommer det gå , kommer det ligga kläder överallt och sån skit då , men föresten tror jag inte det , för jag tror man tänker till då.

och antagligen kommer jag skriva  '' att nu ska jag börja hjälpa till hemma '' eller '' nu ska jag börja plugga flitigt''
det hjälper inte , jag behöver en riktigt hård spark i rumpan och någon som säger GÖR DET , inte '' du kan väl ...''
man behöver inte vara gullig mot mig när jag ska göra det , jag behöver någon som säger till mig på riktigt , helt SERIÖST.
nej , nu måste jag ge lite jävlar annamma.

nu säger jag LET'S GO !


åååh , vintern väcker så många minnen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0