Städar köket.

Halloo.
Nu står jag och städar i köket, så duktig jag är ! :D

Ska strax baka tror jag, sen måste jag duscha men kan inte göra det för pappa tvättar massa mattor där uppe.
Men jag vet inte vad jag ska baka och egentligen ska jag inte äta sånt , men jag behöver ju inte äta det idag och inte imorgon utan jag kan faktiskt äta det i helgen .. men då är inte jag hemma , haha , i-landsproblem !

Nu tycker jag köket börjar bli bra , men så ska det stökas ner igen sen när jag ska baka , jag får se till att hålla det rent och fint.
Pappa tyckte jag skulle baka lussekatter men det är sånt himla mek med det så jag vet inte om jag orkar , det ska jäsas hit och jäsas dit , massa mek med andra ord.

Just det !
Toaletten skulle städas också , bäst att ta den innan jag börjar med något annat .
Kul blogg jag har , städblogg ? :)

Vi hörs sen , puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0