Vad är kärlek ?

Ja , ni , vad är kärlek egentligen ?

Kärlek för mig , är att man har någon man litar på , någon man älskar , någon man kan göra dom där sakerna med som man inte kan för alla andra , någon som tar hand om en , någon som har det man alltid önskat sig !

Jag har turen att få uppleva den känslan varje dag , men mer varje helg !

Det finns många som säger att kärlek inte är äkta och att det är bara en sak som håller ett litet tag.
Att det inte finns en kille i hela världens som är som allt det man har drömt om.

Man sätter förhöga krav på killar , han kanske har allt förutom en sak , är han dålig då ?
Ingen är perfekt och ingen har bara bra sidor, alla har något som inte riktigt är så bra som man önskade , men om han har allt det andra , allt det du drömt om , då är han väl inte dålig , det tycker inte jag iallafall !

Man ska kunna lita på personen , veta att hon eller han ALDRIG kommer säga det man säger till en.
Du säger ju inte '' lova att inte säga det detta till någon då'' för att han eller hon ska gå och säga det till någon ?

Allt handlar inte bara om sex , det finns ex antal ungdommar som tror att ett förhållande går ut på att ha sex , när man är kanske bara 13 , till och med 12 (?) sjukt !
Det är så mycket mer än det.

Kärlek är underbart , att få känna den känslan när man är med personen , det är otroligt.


Du ska kunna göra saker du inte kan göra för någon annan.
Du ska ha någon som tar hand om dig lika mycket som du tar hand om personen.

Jag tror man sätter förhöga krav på ordet ''kärlek''.
Den dagen kärleken når dig , och du vet att det är rätt , men han kanske inte har en av dom bra sidorna , kasta inte bort han då , för det kanske aldrig kommer en sån chans igen.

Jag kan lova er , en massa skitstövlar har jag fått gå igenom , men det var värt det , för då fick jag min älskling som jag har nu , o han är världens bästa!
Han har minus sidor och plus sidor.
Men han säkeret bara EN minus sida , han är näst intill perfekt , näää, han är perfekt , i mina ögon är han perfekt.
Jag har riktig tur att jag har fått en sån kille som honom.
Med honom känns allt rätt, ja allt känns precis rätt.
Så när chansen kommer , ta den då , för det gjorde jag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0