Beställt skorna nu ! *ler*

Nu har jag beställt mina kära skor !
Och det bästa är att jag måste inte betala dom fören i februari , underbart!
Men sen får vi hoppas att dom passar också.
Vi får ju se ! hoppashoppashoppas.

Imorgon ska jag mamma Otto och Hugo till ullared iallafall.
Funderar på att sätta mig och skriva lite vad jag behöver.
Har iallfall gjort klart engelska läxan.
Känner mig väldigt duktig.


Men nu väntar jag bara tills nästa vecka när skorna kommer.
Åh, jag hoppas att dom sitter bra , gör dom inte det får jag skicka tillbaka dom, inget mer med det.
Skulle beställt ett par rosa skor också , men det sket sig för dom fanns i min str igår , men idag fanns dom bara i 38 och det passar verkligen inte !

Nu sätter jag mig och skriver en lista .
känner mig inte alls som sveriges äldsta tant när jag säger så.

Kan det inte bara bli den 17 December nu så jag också kan få fylla år och bli 14 , fast sen fyller ju alla femton efter det , men skit i det !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0