Konfa.

Idag har konfan börjat.
Det verkade roligt iallafall.
Eller det kommer nog bli jätte roligt detta.

Var borta hela helgen så kunde inte något mer än att skita i att skriva här.

Ska snart sticka in till teven ( tänkte jag säga , men det får bli datorn.. ) , ska kolla på ung och bortskämd.

Iallfall , funderar jag på att göra någon ny design , tråkig med ett par ögon ? eeh , ja , jag trodde väl det!

Men iallfall , jag behöver hjälp , vad kan jag köpa till Rasmus i julklapp ? Jag har ingen aning , och sen två månader senare fyller han år , men okej , ett senare problem , men seriöst , hjälp mig !





snyggt med fläckar på mina byxor !


fattar inte att någon vill ha just mig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0