kunde inte sova!

SENASTE
1. Kompisen du träffade: emilia , fanny , vickan
2. Personen du pratade I telefon med: rasmus
3. Du fick SMS av och vad stod det: rasmus , var den här snygg ?
4. Du kramade: fanny
5. Du kysste: rasmuuus
6. Du sov jämte: rallebajs

IDAG
7. Kläder: jeans o rosa linne
8. Bättre än igår: japp
9. Hår: uppsatt
10. Humör: tråk humör
11. Låt: har ingen aning

IMORGON
12. Är det: torsdag
13. Planer: träffa rasmus
14. Något tråkigt som händer imorgon: nepp

FAVORIT
15. Nummer: 22
16. Färg: rosa
17. Årstid: vinter
18: Djur?: hund

FRÅGOR OCH SVAR
19. Det första du gjorde I morse?: åt frukost
20. Vad åt du sist?: pizza
21. Vad irriterar du dig på?: min fucking handled
22. Tror du på distansförållanden?: har ett nu , så ja
23. Vem tänker du på just nu?: min hand , nej men , ehh , rasmus
24. Tror du att personen tänker på dig med?: haha ja
25. Vart reste du sist?: duuskland , nej men tyskland
26. Vad gjorde du igår kväll?: var med brudarna
27. Liknar du din mamma eller pappa?: pappa...
28. Ler du ofta?: allt för ofta faktiskt
29. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: kärlek
30. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: mhm
31. I vems säng sov du i igår natt?: min egna
32. Vilken färg har din tröja?: har ingen tröja på mig nu

SORG
33. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: kan dom ta slut?
34. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: many times
35. Gråter du när du skadar dig?: ibland kanske
36. Har du någonsin varit så ledsen så du har velat ta livet av dej?: mjo
37. Är du ofta ledsen?: nja

GLÄDJE
38. Är du en glad person?: faktiskt
39. Vad gör dig glad?: vänner familj o pojkvän
40. Önskar du att du var lyckligare?: nja , lite
41. Är lycka överskattat?: inte alls
42. Kan musik göra dig glad?: japp

KÄRLEK
39. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: ja 
40. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?:  säger man jag älskar dig utan att mena det är man typ , sjuk ju ?
41. Har du en flick/pojkvän?: ojah
42. Är du nöjd med det?: jag är mer än nöjd
43. Är du kär?: något så otroligt

SKOLAN
44. Gillar du skolan?: ibalnd
45. Favoritämne?: vet inte , språk ?
46. Värsta ämne : matte
47. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: japp
48. Har du skolkat?: faktiskt aldrig skolkat.
49. Har dina föräldrar kallats till skolan för du har gjort något dumt?:nej , men för andra har varit riktigt elaka mot mig!


tidsfördriv något så gruvligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0