London 2010

Hej igen !
Längesedan jag skrev - en vecka sen.

Fast har ju faktiskt varit i London.
Men jag orkar inte skriva så jag visar bilder istället.



Familjen Mupp väntar på tunnelbanan ( ovanför marken ? )

Jag och älskade bror på tunnelbanan.

Mammi och min fina bror

Egot kom in i bilden också!

Såhär lät det när mamma och Jan skulle ta kortet.
Mamma: kan du le ?
Jan : Nä , jag tror inte det.
Mamma : jag får se .
Jan : varför då ?
Mamma : bara le.
är du berädd 1..2..3..
Jan : Jag måste väl vara berädd , eller ?
Lika dumma båda två.

Buckingham Palace !

Big Ben

Jag och mamma framför Big Ben


Tunnelbanan

London Eye

Jag är kär i bussarna där.

St. Pauls Katedrahl

Jag i min fina nya pälsmössa ( dock är bilden förjävlig )

Kan inte påstå att man är normal om man skrattar åt detta.

sen ser man inte så bra ut heller...

som jag sa ...

vissa kör på två limeskal i munnen...

några ser bara allmänt dumma ut...

på den indiska resturangen , muuumsigt!
Tyckte stenarna var så söta..
När vi hade landat på Säve sprang Hugo och Otto ut före alla oss andra.
Jag gick före mamma Jan och Ian.
Mitt bland folkmassan , satt två idioter.
Precis såhär satt dom , kan inte påstå att dom är helt normala.
något fattas.


Jo , just det , köpte en söt liten jacka också, jag ser ut som en Marshmellow i den , sött !


like a dream.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0