rubriker suger.

Rubriker suger verkligen.

Men iallfall , jag och Hugo ska snart äta sen ska jag göra matte läxan.

För jag har städat upp på mitt rum hela dagen , sen jag kom hem ifrån skolan , för på Onsdag åker jag till London och rummet måste se bra ut då om jag ska få åka.
Har även tvättat lite kläder , för det behövdes , gaderoben sammarbetar inte riktigt med mig längre , haha !

& jag hoppas mina kläder ifrån H&M kommer imorgon , för jag vill ha dom innan jag åker.

Nu måste jag fortsätta med mitt rum och sen MÅSTE jag äta och plugga.
O-M-G , jobbigt liv.

Imorgon börjar jag simma igen , så jag fick fixat sim väskan - men måste hitta mina simfötter och fenor.
GUD VAD SKÖNT DET SKA BLI !

Och ikväll kollar ALLA på 5:an klockan 22.00 - för då är det pensionär jävlar ! Underbart !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0