Tidinställt ( igen ) !

Hejsan.

Nu sitter vi antagligen hemma hos Robin , eller så är vi ute i stan , eller så har jag och min söta pojkvän redan begett oss hemmåt.

Btw ; jag tror jag gör några tidinställda inlägg , istället för att behöva sitta och skriva hela hela hela tiden.
( Rasmus är inte så pepp på att jag hela tiden måste sätta mig vid datorn )
Det brukar ofta låta såhär.

Olivia : vad är din dator ?
Rasmus : i mitt rum , på golvet , vadådå ?
Olivia : jag ska bara kolla en sak , det går jätte fort , jag looooooooovar !
Rasmus : du ska säkert kolla facebook eller bloggar eller så ska du blogga själv.
jaja , sätt dig där då.

Så ni förstår nog varför...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0