if it makes me happy , it can't be that bad.

Nu ska jag snart äta mat.
Om någon vill anteckna.

Var o kollade på min bror som åkte i skateboard hallen (kobacka)
grym är han !

o förutom att jag bloggar behöver jag skriva!

p.ga av någon idiotisk anledning får jag en hiskligt massa kommentarer om mitt liv (?)
o jag vet faktiskt inte riktigt varför , beter jag mig konstigt , gör jag fel ?
jag förstår faktiskt inte varför det ska uppkomma.
jag kan må dåligt i dagar för att EN kommentar har slängts angående hur jag beter mig.
eller inte hur jag beter mig utan mitt egna liv.
när jag hade min förra blogg, då klagades det på min pojkvän som är största delen i mitt liv.
men är inte en blogg om sitt liv ?
just det !
många säger att ''du ska ta vännerna före pojkvännen'' , det kanske stämmer in på många men INTE på mig.
jag tar båda lika seriöst , men bara för jag inte tar kompisar liiite före tar dom det som att jag inte längre vill vara med dom.
men det är ju så det inte är!
& varför kan inte det accepteras ?
jag ÄLSKAR mina vänner , mer än allt annat.
o jag älskar min pojkvän mer än allt annat.
jag älskar båda.
och om ett hjärta är 100% har pojkvän / familj ( men pojkvännen tillhör familj) 50% och vänner 50 %...
förstår ni ?
dom har i princip lika mycket, men ändå inte.
vännerna står ju en hela livet , du kommer ingen stans utan vänner , men vem vet att om man träffar en pojkvän vid 14 års ålder finns det chans att det håller hela livet ut.
ingen kan bestämma det , bara dom två som är tillsammans.

jag tror ni fattar vart jag vill komma.

om det gör mig lycklig , då kan det väl inte vara så illa ?


jag är kär i bilden
jag är kär i rasmus
jag saknar rasmus
jag saknar tryggheten jag får med honom.
jag saknar allt med rasmus
hoppas du solar åt mig o har det underbart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0