sitter ensam i mitt rum..

Hej hopp.
Sitter i mitt rum o kollar lite på datorn.
Det är inte så mysigt att sova ensam i en stor säng eller det är inte mysigt att sitta ensam o lyssna på musik.
all musik påminner mig om Rasmus..
Ska snart hoppa ner i en kall säng o sova.
Imorgon är en ny dag - tråkig dag - kort dag - o allt annat hemskt & bra !

Allt jag kollar på , påminner mig om dig.
Allt jag lyssnar på , påminner om dig.
Snälla kom hem.

Jag får tårar i ögonen så fort någon nämner ditt namn , så fort jag hör på musik som påminner om dig.
Man kan inte få för mycket av dig , du är mitt knark - som jag aldrig kommer kunna sluta med.
DU är knark - underbart som man aldrig kan få för mycket av.

Jag hoppas du har det bra.
& på lördag ska jag pussa ihjäl dig o hålla om dig hela tiden , vara hos dig hela tiden , aldrig släppa dig.

När jag ser dig på stationen på lördag kommer jag springa till dig o hoppa upp i din famn , jag lovar!
Jag saknar din lukt o jag saknar din lena hud !




Kommentarer
Postat av: annie

coalcreek.se :) <3

2010-10-13 @ 21:31:40
URL: http://cocabull.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0