ullared / gekås.

Idag var det Ullared som gällde för oss fyra tjejer!

Fick med mig en ''del'' hem , inte så mycket , men lite.


svarta/vita trosor
mocka handskar
turkost armband
svart ring

parfym - la rive
lösnaglar
broadway nagellim
hårspännen
clerasil finnmedel

nivea handkräm
fotkräm
bodybutter (lukat unerbart)
två ansiktsmasker , jordgubb o choklad
tugummi

fishermanfriend - lakrits
regal klocka

bobbys
hårspray
shampoo
balsam

sen köpte jag lite godis o en NY platttång också.
nu blir det plattat hår på riktigt.

måste berätta vad som hhände förut , eller så här var min status på facebook

''PANIK !
hamster jeevlen rymde o har varit borta hela dagen, o när jag skulle gå till datorn brakar det till ute i hallen o vem sitter klämd i dörren , jo lilla fula beauty , både mitt o pappas hjärta gick i hundra nittio ! ''

har aldrig blivit så rädd.
nu ska jag vara lite social där ute.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0