vatten vatten vatten.

Hejsan !
Har precis kommit hem från skolan.
sitter o dicker vatten nu ... mumsigt !
ska sätta mig o plugga nu ........


update : Ian kom precis hem o skrek '' Olivia , det är en hund ! '' Kom Ut ''
jag flög upp ur stolen o sprang ut o där ute stog en liten Tax , med en till tax , den ena taxen hade ett halsband och den andra inte.
och jag vet INTE vad dom rullat sig i men fan vad äckligt dom luktade.
den ena taxten var jätte aggresiv och den andra jätte kelig , men jag behöver få se halsbandet på den som var aggresiv ...
jevla hundar.
jag och Ian sprang land o rike runt o ropade ''hundarna , hundarna , kom då , ja kom då '' hahaha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0