kladdkaka

Hejsan!

Sitter i köket med datorn nu och väntar på att kladdkakan jag gjorde ska bli klar.
Ela kommer snart o hämtar oss ( mig och hugo ), Hugo åker till ela och är med Victor och Elliott och jag ska till min fina bästavän som jag inte träffat på månader.
Ska bli skönt att få träffa henne.
Funderar på om jag ska ta med mig kladdkakan till henne, haha, kan ge den som en fin present, nä vi får se.
Vädret är bajs idag, grått och regnet hänger i luften och det känns inte alls bra.
Men helgen i alla fall : Jag åkte till Rasmus i lördags och stannade tills igår.
Lördags = gjorde vi inget förutom bakade och var hemma o tog det lugnt.
Söndag = var hemma och myste, var ute lite och spelade kubb osv.
Måndags = cyklade till Trönninge för att Rasmus skulle träna fotboll, satt och njöt av solen i 90 minuter , sen hem gjorde oss iordning, åkte in till stan, tog varsin chai latte på Robert's och satte oss vid nissan och pratade lite.
Sen drog vi ner till gec ( heter det så ? ) , pratade med robin & co, sen drog vi hem och tog det lugnt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0