ska bara skriva lite.

Jag hatar att sova ensam, jag hatar att gå ensam, jag hatar att inte ha en skyddsängel brevid, ingen håller mig i handen , ingen kollar på mig och ler.
Alla vardagar är hemska, jag saknar dig & varje minut tänker jag '' bara några dagar kvar till vi ses'', men timmarna går så segt när jag inte är med dig och så fort när jag är med dig.
Jag vet att det ''bara'' är 5 dagar kvar , varenda söndag tänker jag så & på fredagen är världens lyckligaste.
Men dom andra dagarna , måndagtisdagonsdagtorsdag , vad händer där då ? Jo , då mår jag näst intill dåligt.
Orkar inget, vill ligga i sängen hela dagen , kan inte prestera , inget funkar, du är en drog , utan den funkar jag faktiskt inte.
Hjärtat, om jag kunde ge dig något , skulle jag ge dig världen, men jag ger istället det jag kan.
Jag kan inte alltid vara den perfektaste flickvännen & inte alltid den snyggaste, men du vet att även om jag är dum i huvudet some times, ÄLSKAR JAG DIG punkt slut! Jag älskar dig , över allt annat.


& dom som gör att jag faktiskt ler på dagarna är tjejerna , jag älskar av hela mitt hjärta.
Ni som får mig gå upp på morgonen, ni som får mig att se det positiva i sakerna på dagarna.
Hade jag inte suttit i den där SÄR skolan vi går på , hade jag aldrig orkat , ni lyfter faktiskt upp mig , tro det eller ej.
Jag vet att ibland är jag som en böld i röven, fast på något sett måste vi alla finnas där, jag kan vara urjävlig och förstöra, men det kan vi alla!
Men jag älskar er vännerna mina. ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0