I've got 99 problems, but bitch you aint one of them.

Har varit lite sisådär den senaste tiden.
Men nu är jag här, saknat mig ?!
Somsagt har detta sommarlovet dels varit det tråkigaste och kortaste ever.
Känns som om dagarna bara blir kortare och kortare.
Imorgon har jag en dag med min bror inbokad, vi ska ta tåget till min favorit stad - Halmstad och mysa där eftersom han så gärna vill det.
Så imorgon bär det av dit, det blir nog faktiskt väldigt roligt tror jag!
Just det , fick tillbaka min xperia igår, tror ni dom fick lagat den , NEJ, dom uppdaterade bara den! Nu är jag så äckligt förbannad så det är sjukt! Nu ska vi åka in och byta den där cepe mobilen! Jag lovar att nu kommer jag skrika på dom för jag ska ha en ANNAN mobil nu!

Sen ska vi passera willys och handla, måste få köpt mig en rakhyvel, min glömde vi i stockholm, IQ poäng till Olivia, yes!

See ya later! 
xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0