jahapp

Har inte kunnat blogga, för har inte varit hemma, varit på läger osv.
Nu kan jag heller inte blogga egentligen för min fina bror fyller 11 år idag.
Antagligen blir det hardrock cafe idag, eller iallafall stan, hitta på något typ...
Sitter och snorar som en gris, sov hos lula idag och hon har fått en katt och vad är inte jag om JÄTTE allergisk...
Katten vars namn är Leonardo är jätte söt, men såfort han kommer nära mig snorar jag bara, och ögonen kliar osv...
Sick...
Nä, nu måste jag göra mig iordning, ser ut som skräp och har fortfarande katt hår i kläderna så måste faktiskt byta dom innan jag dör av snor, omysigt men sant..
Jag och min fina vän Linus!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0