Ringaren i notre dame

Ligger i soffan o kollar film på Disney Channel, snart börjar så mycket bättre så får väl kolla på det. Jag är skit trött och har ont i lugorna så mormor vill åka med mig till sjukhuset men jag sa att vi kunde vänta. Egentligen hostar jag så mycket att jag nästan spyr och blod kommer upp. Har haft någon huggande känsla i revbenen/solaplextrus (stavning) hela veckan så det är väldigt ömt där..
Men igår kväll iallafall, jag o Bianca var med Emil och Daniel, vi satt på donken för där var det varmast sen kom Moa sanna och Elias, vi drog in till stan, strosade runt, träffa en väldigt fin vän, stog och pratade med honom, träffade en annan gammal vän och 2 andra killar. Vi satt på stationen och värmde oss, käkade pizza på wallys, Daniel spillde dock ut cola över halva pizzan, sen drog Sanna Bianca Moa och jag hem till mig. Där sjöng vi singstar och Töntade oss vilket resulterade sömn. I morse var det julkalendern vid 08.45 o sen drog tjejerna vid 10, då somnade jag om och vaknade 15.00 & nu sitter jag hos mormor och morfar! Imoegon är det adventskaffe här med min moster och hennes sambo och ikväll = tidig sömn, måste få sova ut, hatar att inte för sova. På tisdag är jag ledig eller har hemstudiedag och ska även klippa mig då. Håret bara hänger nu, sååå livlöst! Men iallafall, hör av mig sen. Långt inlägg jag vet, sorry!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0