-

Jag är trött som ett as och HELA denna dagen har varit riktigt tråkig , så fruktansvärt tråkig , har inte gjort något , jo , snackat med Rasmus lite i telefonen och vi har pratat så mycket så vi har inget att säga - vilket ledde till att vi skulle lägga på och ringa upp varandra senare.

Lägger mig uppe vid teven och kollar på solsidan senare, kom även på att jag måste ladda kameran, men F*CK min laddnings grej är hos pappa och det suger så jag får fixa det någon annan dag , när jag orkar ! :)

På Torsdag åker jag till rallebus och sover till söndag , har inte träffat han på en och en halv vecka snart - vilket är riktigt mycket för oss , brukar gå fem dagar imellan , nu har det gått på tok för lång tid. :(

Nu väntar jag på att mitt halsband ( med namnet och det på ) ska komma hem till mig och att fotorna jag framkallade också ska komma hem, ska göra ett fotoalbum med dom eller sätta upp dom på väggen , har ingen aning men bra kommer det garanterat att bli !

Lång text = uttråkade läsare , så varför inte kommentera lite söta kommentarer så kanske ni gör min dag ? :D






Skönaste bilden på länge , hahahahhahaha !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0