Att se någon förändras.

Att se någon man älskar , någon du växt upp med , någon du har delat ditt liv med , att se den personen förändras.
Förändras till någon du aldrig skulle kunna i din vildaste fantasti tro.
Personen som ställt upp för dig i vått och tort , torkat tårarna på din kind o pussat dig godnatt är inte längre den samma.
Utan någon ''fake'' som tror att ''så här har jag alltid drömt om att vara''.
Men det är bullshit så in i helvete !
Är vi luft ? Ser du ens oss ? Jag tror bara jag känner smärtan när du går RAKT igenom mig.
Står jag och pratar med dig , står du med mobilen , fokuserar på något annat eller helt enkelt inte lyssnar på mig.
Hur tror du påriktigt det känns ? Att jag pratar och ingen lyssnar , inte ens den personen som BÖR lyssna.
Det sårar mig , kanske inte bara mig , jag klarar mig , men den andra då ?
Tänker du ens på oss längre?
Känslan när du bara slutar svara , när du slutar bry dig , när du sluter dig till en sak och glömmer allt annat.
Ja, vad ska jag säga , mår du bra av det , då får jag fake'a och låtsas att det är det som är det bästa
Även om jag inte tror riktigt på det själv.
Försök att vara den fake du lever i just nu , men tro mig , det håller inte i längden.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Gumman , älskar dig

Pappa

2011-02-07 @ 13:15:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0