jag kommer sakna dig , pappa ! ♥

JAG ÄR SJUKT TRÖTT PÅ DETTA BAJS VÄDRET NU !
Det regnar samtidigt som det ligger is på gatan så man håller på att slå ihjäl sig vart man än går, snälla sluta regna och visa oss solen och plusgrader ?
Iallafall har jag pluggat och sitter nu och mår illa som ett as.
Väntar på att pappa ska komma hit med min kamera och min ''skol''väska , för det låg i pappas bil o han åker ut imorgon ! :(
Kommer sakna dig älskade pappa ♥

Sitter och chattar med Rasmus syster Sofia på msn , vi pratar faktiskt om översvämningen dom har hemma hos dom, ursh vad synd jag tycker om dom ! :(
okej , fine , toooo långt inlägg.
Snyggaste bruden du någonsin kommer se ... skämt o sido ! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0