my heart is refusing me!

Helt sjukt är detta!
Jag är trött , slutkörd , besviken , ledsen , känner mig dum , patetisk , etc.
Jag vet inte vad jag ska skriva o inte vad jag ska säga.
Jag har det jag behöver & TILL & MED det jag inte behöver.
Jag är inte längre männsklig , utan ett paket , där innehållet går sönder mer och mer för varje dag som går!
Det tog mig 3 hela jädra år att bygga upp det livet jag har , 3 jädra år , men det tog 3 jädra timmar att bryta ner mig dit där jag en gång satt!

Jag går INTE att ersättas , kom ihåg det , för it's now or never , ta din chans , eller låt bli!
Ibland undrar jag vad jag egentligen gör på denna planeten , men kommer också på att dett finns folk som bryr sig, och jag är tacksam för det, jag älskar er!

Jag låter patetisk , precis som '' hej här är jag tyck synd om mig bara för jag blev tappad på BB och inte har f---- som inte kan ta hand om mig och behandlar mig som 3 år''
Men NEJ , så är det inte , jag vill bara att folk ska FÖRSTÅ , inte tycka synd , utan FÖRSTÅ!!!!!!! Är det så sjukt svårt , att fatta ?
Jag kanske bara är 14 år , liten och skiten tänker väl ni då , men NEJ , jag är rätt mogen för att säga det själv !
Jag har gått igenom en del saker i mitt liv och jag kan inte ens räkna dom värsta sakerna på mina fingrar för dom är så många , förstår ni att så mycket är det ?
När jag gick i 5:an och jag hade för en timma sedan hittat min farmor DÖD i hennes säng , helt själv i hennes lägenhet , jag åker till skolan för att se om jag kan jobba med något och får kommentarer som
'' har du rabies eller , har du sett hur du ser ut ? ''
Visst låter det kul att få sånna kommentarer, nä det var det inte.
& det var då allt började..

Kommentarer
Postat av: felicia s

du kan alltid snacka med mig, even if we're miles apart! bara för att vi knappt snackar behöver det inte betyda att jag inte skulle ställa upp för dig.

för det ska jag, och kommer alltid göra.

2011-02-15 @ 22:41:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0