Back...

Hej!
Vari lite jobbigt att blogga senaste veckan.
Men i'm back on track som vi säger ;)

Just nu sitter jag och pluggar spanska .
Har även fått fixa lite med mitt rum , det börjar ju bli bra , shiiet :D

Skulle bara säga att jag lever , men nu kallar spanskan på mig !

Bjuder på bilder ifrån Kragared.




Mini fötter , (aaaaa)

Måste berätta en underbar sak :
I fredags när jag skulle till Rasmus kom Sofia ( hans syrra ) och hämtade mig med bilen för vi skulle till Oskarström , för alla skulle åka skridskor.
När vi är framme och jag hade gått ur bilen , såg jag älsklingen , han stog borta vid andra bilen med , en mössa , tjocktröja och mjukisbyxor.
Och jag vet inte varför , jag bara kände hur fjärilarna i magen började röra på sig och jag blev helt knäsvag och jag stog och tänkte - '' är han verkligen min , herregud ,''
Sån underbar känsla ! <3
Älskar dig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0