vart tog alla vägen ?

Hela helgen har varit en stor stress.
I fredags åkte jag till Rasmus , direkt när jag kom till stationen , gick jag och Rasmus till Sport Club där han och hans killkompisar tränar.
När vi var framme där satte jag mig och pratade med Emelie och Rebecca , treeeevliga tjejer ! :)
Sen åkte vi direkt hem till Rasmus och på kvällen tog vi det lugnt.
Igår dömde älsklingen match , sen var det direkt hem , packa grejer och ta tåget till kungsbacka och sen ut till Onsala , där vi skulle hjälpa till , blev en rolig kväll iallafall ( men inga bilder :S )
Idag var vi på kungsmässan och köpte ett par jeans till Rasmus och en tröja.
& ja , jag ber verkligen om ursäkt för kass uppdatering.
men nu är vi på topp igen , jag looovar ! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka företag/affärer sponsrar dej?

2011-01-30 @ 19:33:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0