Sitter på båten nu.

Nu sitter vi på båten.
Med 3 väskor och inget annat.
Min smarta pappa lägger bil-nyckeln i Helenas bil och igår åkte hon hem till stockholm, så vi har ingen bil eller bilnyckel, så vi fick ta våra väskor och sätta oss på båten, utan allt i princip.
Det gjorde riktigt ont i hjärtat att lämna mina hjärtat idag, jag fick gå in och väcka Anton, kändes hemskt att säga hejdå & veta att det är ett år kvar tills vi ses.
Dom är underbara mina gottlänska vänner, dom är helt enkelt bäst.

Gith fick köra oss till terminalen och hon grät och grät och gråten satt i min hals när kramade Anton, Amanda & Mikaela.

Ni är mina bästa vänner, mina änglar!


Jag vill att ni ska veta att jag ÄLSKAR er! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0