ännu en dag.

Stannade hemma idag med.
jag vaknade runt klockan 8 å sen dess har jag suttit och pluggat - men det resulterade att jag blev klar med vissa saker , typ som läxorna tills imorgon , jag kan provet , översättningen av spanskan och sydamerika arbetet som ska vara klart nästa vecka är jag redan klar med. Skönt? JA!
Helt ärligt ska jag nog snart fortsätta.
Vill bli klar med precis allt.
Ska sätta mig o planera mitt ledarskap i idrott för småpluttarna också.
M-Å-S-T-E lämna in det till Ellenor ( idrottsläraren ) !
Nu ska jag kolla på Kim Possible ett tag till & vänta på att pappa kommer hem med proviva till mig - bra för mageen ! :)
söt cheyy såhär på morgon kvisten.
tror jag sover sen igen , kan behövas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0