beslutsångest.

Har en stor beslutsångest.
Min bror kommer hem ifrån skolan om en halvtimma & då ska jag laga mat till honom och hans kompis ( han har alltid med sig någon) så frågan är om jag ska göra pannkakor med hemmagjord chokladsås eller ostkorv med pommfritt , kan inte bestämma mig.
För mig spelar det ingen roll , jag är en aning sugen på pannkakor men ursh så onyttigt det är , men pommmmfriiiittten låter ganska så lockande det också.
Jag har 30 minuter på mig att bestämma.
nej shiet också , min privatlärare kommer ju sen också , hur mycket hinner jag på 1 & en halvtimma , vet inte , men skit samma , jag gör det dom vill.
ååååååh blir galen, jag måste äta något iallafall....

Kommentarer
Postat av: Anonym

privatlärare?

2011-03-25 @ 18:30:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0