som alla andra

Jag har insett att min senaste kyss... var underbar!
Jag lyssnar på... mitt hjärta.
Du mår bäst när du... får träna o må bra.
Stockholms bästa stadsdel är... stockholm , hela stockholm.
Jag pratar... väldigt mycket hela tiden.
Jag älskar/tycker om... sötsaker , men ursh vad onyttigt det är!
Min bästa vän(ner) är... få men noga utvalda.
Min första riktiga kyss... var ganska snabb , men riktigt bra!
Jag avskyr när folk frågar... hur min skolgång går!
Kärlek är... det bästa en människa kan få (även svåraste , så man måste vara varsam med det)
Någonstans, tänker någon... att jag är hejdundrade snygg.
Jag kommer alltid att vara... en som aldrig kan bestämma mig för något.
Jag är hemligt förälskad i... min pojkvän ! vadå hemligt ? jag är förälskad i honom!
Sist jag grät var... igår på bion!
Min mobiltelefon är... bara allmänt jobbig.
När jag vaknar på morgonen... tänker jag ''fan inte skola idag igen'' !
Innan jag går och lägger mig... tänker jag att '' nu ska jag gå ner i vikt'', men inget händer.
Just nu tänker jag på... att mina nya byxor är super mysiga å pappa suger på black ops.
Bebisar är... helt underbara.
Homosexuella är... som alla andra?
Blondinbella är... en tjej som jag ser upp till!
Ikväll ska jag... äta pappas goda mat , duscha , sova å kanske lite mer saker.

I morgon kommer jag... gå i skolan ( skjut mig ) ! 
Jag vill verkligen... vara med Rasmus nu , men får vänta i en vecka! :(




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0