tidsfördriv

Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:
Om det händer, så får vi se det då!
Är du nöjd med ditt liv:
Ja det är jag allt.
Är du bortskämd:
Enligt andra, men inte enligt mig.
Vad gör du i morgon:
Skola och träffa älskling.
Vad är det värsta du vet?
För långt för att skriva.
Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja!
Vad är det finaste du fått?
Rasmus, helt klart!
En speciell dag du minns:
22 februari 2010
Du samlar på:
ojoj, kläder kanske
Vem ringer du när du är arg/ledsen:
Rasmus
När grät du senast:
Yesterday
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Köpa systemkamera, kläder och skit, och spara.
Vill du gifta dig?
Ja.
Vill du ha barn?
Ja, två stycken.
Är du musikalisk?
Inte ett dugg , men önskar jag var!
Vad dricker du helst när du är törstig:
helst vatten men det blir ju allt annat än det.
Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Yes.
Biter du på naglarna:
Jag har gjort,men har faktiskt slutat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0