Studiedag.

Godmorgon!
Idag har vi studie dag, vilket är riktigt skönt!
Ska börja föreberda för imorgon eftersom jag inte har varit i skolan på över en vecka, ganska skönt ändå.
Vet inte vad som händer idag faktiskt.
Ska nog sova vidare faktiskt, hoppas jag kan sova bara.
Kom gärna med ideer vad man kan göra för i mitt huvud står det helt stilla, haha!
Justdet, lämnade in min mobil idag också, så får tillbaka den om 3 veckor, lååång tid men har ju som sagt en annan mobil, en as gammal men den funkar bättre än den förra.
Pappa sa att jag fick med mig en låne mobil också, hoppashoppashoppas på Htc, hihih, nej men jag behåller nog den gamla trotsallt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0