det är bara jag.

Jag hatar att gå upp på morgonen.
Jag prioriterar alla andra före mig själv och skulle aldrig kunna såra någon som står mig nära.
Jag hatar skolan. Jag äter waaay to much godis och socker.
Jag har extremt lätt för att gå upp i vikt men på något knäppt sett går jag alltid ner kilorna igen ( utan att göra nått ). Jag klarar knappt av att äta frukost och äter jag mat förfort får jag hänga över toa sitsen.
Mitt liv är ganska boring, men jag har ändå så jäkla kul.
Jag är kräsen när det gäller allt, mat, människor, kläder, you name it.
Får jag inte som jag vill blir jag galen. Jag tror alltid att jag har rätt.
Jag har en sån sjuk bakgrund så när jag berättar om den tror ingen mig.
Jag drömmer mardrömmar och får kramp varje natt, jag vänder mig ca 30 gånger innan jag somnar bara för jag inte har någon bredvid mig.
Hade jag fått styra världen för en dag, hade jag gjort allt bra. Det är en sak som är säker.
Jag är inte blyg, snarare för pratsam och trevlig.
Barn / gamla älskar mig + mitt beteende.
Jag kan uppfattas som en liten snorunge, men får alltid en ursäkt när folk lärt känna mig.
Somsagt, det är bara jag.



Hugo älskade lillebror Engström. Utan dig är jag 0 zero nada nothing. Du gör mitt liv, min dag till perfekt. Genom eld och vatten står du o jag bredvid varandra. Aldrig lämnar jag dig ensam, aldrig låter jag dig gå ensam.
'' Vi går på en strand, efter oss blir det fotspår men en dag är det bara ett fotspår, du frågar '' skulle inte du alltid gå bredvid mig?'' och jag svarar '' jo min älskade, men då du bara ser ett fotspår, bär jag dig!'' 
Jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0