i'm so sick of words

Dagens vill ha: glädje
Dagens klädsel: höga svarta byxor, blus och kofta
Dagens smink: mascara
Dagens frisyr: helt ofixat, bara en vanlig toffs
Dagens händelse: bråk

Dagens låt: kapten röd - saknade vänner
Dagens planer: åka hem till pappa och vara med honom och bror min

Dagens saknad: min morbror
Dagens sjuka: mitt huvud
Dagens drog: vatten
Dagens roligaste: ingen aning
Dagens favorit: finns ingen favorit idag
Dagens köp: inte ett skit, jo godis för en jävla massa pengar
Dagens godis: eeeh, mitt o huggebugges godis
Dagens humör: jävligt irriterad och trött
Dagens ord: '' det drabbar bara dig själv i slutändan'' ''tänk igenom dina ord''





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0