imma dimma imma dimma

God eftermiddag på er! 1 Oktober idag - helt sinnes.
Har ni sett dimman eller? Såklart ni har, för den har hållt på i flera dagar nu.
Igår hade jag en jätte mysig kväll. Bianca och Linus drog hit till mig, vi kollade idol och skrattade.
Sen sov Bianca här och Linus drog hem. Sov jätte gott fast samtidigt så äckligt dåligt. Varmt och bökigt.
Idag så gick jag och bianca ut och fotade. Blev en hel del fina bilder. Höst höst höst.
Ikväll kanske jag åker hem till min gosepojk och myser. Känner för mig att ha en myskväll, ni vet en sån där man bara tar det lugnt och myser. Åh vad härligt det lät. Ska kontakta pojkvännen och säga att en sån kväll vill jag ha. hihih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0