u smile, I smile

MIN MOPPE HAR KOMMIT - ÖVERLYCKLIG TJEJ HÄR DÅ JA!
Hihi. Nä men så jäkla cool är den, guld/blå. Dock lite kill aktig men skit samma, jag ska nu mera köra runt på raaaacermoppe. hihihih.
Skoldagen idag var jätte bra, tråkig seg och blä egentligen men vad ska man göra när man har finaste vännerna i världen liksom? ♥
Nu ska jag sätta mig och plugga, plugga & plugga. sen ringa min babe, sen äta, sen vet jag inte... Visa moppen för mamma också. Åååh , är helt exstas.
Förresten tapetserade vi igår också, mitt rum är så fint nu va? Rosa i hela rummet. Är plötsligt så lycklig va! Hela livet känns på topp nu. Har finaste pojkvännen i världen, mina vänner är dom bästa jag vet, livet rullar på!



Say hello to olivia the bear.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0