Fuck it

God kväll!
Hur har ni det? Själv har jag det bra, jag o min godis skål... Dom andra spelar spel, blev jag tillfrågad? Såklart inte. Dom sitter i soffan i brasrummet och jag i köket. Det är så otroligt tråkigt så jag dör. Men orkar inte gå in dit, man vill ju gärna bli tillfrågad.
Idag har det inte hänt något men hoppas på att nått mer händer imorgon. Träffa en snygg kille kanske, haha! Vi får väl se. Det kan ju faktiskt hända ;)
På lovet har Clara frågat mig om jag vill hänga med till Ulricehamn och åka skidor. Jag kan inte åka skidor, verkligen inte, så jag tar väl en pulka och åker eller nått. Pulka är great!
Jag uppdaterar mer om det senare.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0