Är helt exalterad

Jag ska börja med simning igen. Tisdag sätter det igång, 19.30-21.00. Är så lycklig. Jag har väntat på detta i evigheter men har aldrig riktigt orkat att ta ur tummen ur röven och maila dom och säga att jag verkligen vill. Så nu är det gjort! Kan inte fatta det själv!!! Låter väl såååå litet för er men så stort för mig. Vill verkligen börja att tävla igen, om det ens är möjligt. Wiiiiihoooo!
Men iaf... Dagen...
Fick min bikini av Fanny idag, twist bikini med amerikanska flaggan på, så grymt fin. Synd att trosorna var lite för små där framme, men ingen behöver väl titta, eller? ;)
Men Jag har hämtat ut kameran idag och han killen i kassan säger " dom har bytt ut en jävla massa , men nu ska den nog funka antar jag". Jaha, ja för jag lämnar ju inte in den för inget, idiots!
Haha, nog om det, nu ska jag hem och plugga sen längta tills nästa måndag, simning simning simning.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0